עורך דין נדל“ן

על מה אתם חושבים כאשר אתם שומעים את המושג עורך דין נדל“ן? אצל חלקנו זה מתקשר להסכמי שכירות של דירות ונכסים, אחרים אולי חושבים על רכישת דירה להשקעה או רכישת דירה למגורים. ויש כמובן אלו המחפשים עורך דין מומחה לנדל“ן על מנת ללוות אותם בתכנית התחדשות עירונית. ואלו הן רק כמה דוגמאות לתחומי ההתעסקות של עורך דין מקרקעין. ניתן להוסיף לרשימה שירותים שונים הכוללים ייצוג קבלנים ויזמים, פירוק שיתוף במקרקעין, קבוצות רכישה, הסכמי קומבינציה, תביעות ליקוי בנייה ועוד.

עורך דין מומחה לנדל“ן

עורך דין מומחה לנדל“ן

כל סוג של עסקת מקרקעין מחייב אתכם לחפש אחר עו“ד מקרקעין. תמיד מדובר בעסקאות בהיקף גדול, ולכל פרט בעסקה ישנן השלכות משפטיות מרחיקות לכת. וברור לכם כי מאחורי צמד המילים ’השלכות משפטיות‘ יש גם משמעויות כלכליות. או בשפת העם, זה עלול לעלות לכם ביוקר. לכן לפני כל ביצוע עסקה, ואפילו חתימה על זיכרון דברים, חפשו עורך דין נדלן מומלץ שילווה אתכם בעסקה.

עורך דין מומחה לנדל“ן הוא למעשה עורך דין מתחום המקרקעין. זוהי הדרישה הבסיסית. מעבר לזאת עליכם להפעיל שיקול דעת בעת בחירת עורך הדין. יש עורכי דין המתעסקים בקשת רחבה של נושאים, ואין בזה שום דבר רע, כל עוד אתם בטוחים שעורך הדין מביא איתו ניסיון מעשי בתחומי המקרקעין.

כדאי גם לבדוק את סוג הניסיון הרלוונטי. ישנם עורכי דין המתעסקים בתחומים של הסכמי מכר, ומעניקים סיוע לכל מי שמוכר ורוכש דירה. אך לעתים יש צורך בעורכי דין בעלי ניסיון בנושאים קצת יותר מורכבים, כמו למשל התעסקות בנחלות קרקעיות, בן ממשיך או ייצוג דיירים בפרויקט תמ“א 38. אלו הם כמה דוגמאות למקרים שיש בהם מורכבות גדולה יותר, ודרוש ניסיון מעשי.

רכישת דירה, או כל עסקת נדל"ן אחרת, היא תמיד עסק יקר. ואנו הישראלים לא אוהבים להיות פראיירים. אם יש משהו שאנו יכולים להסתדר לבד, נעדיף לעשות זאת לבד ולא לשלם למישהו. אך באמת שלא כדאי לכם לעגל פינות, ללא עורך דין נדל“ן אתם צפויים לטעויות שיגרמו לכם לבזבוז זמן ויעלו לכם לא מעט.
עורך דין מומחה לנדל“ן יסייע לכם להיות בצד הבטוח. זוהי לא עוד הוצאה, זוהי השקעה שמביאה הרבה מאוד ערך. תוכלו להרגיש זאת גם בתכנוני המס הקשורים לעסקת הנדל“ן.

עורך דין נדלן מומלץ

עורך דין נדלן מומלץ

דמיינו את הסיטואציה הבאה… אתם מעוניינים לרכוש דירה, וכאשר אתם נפגשים עם המוכר הוא מייד מציין שיש לו עורך דין נדל“ן מצוין שיכול לערוך את החוזה. אתם עשויים לעמוד בסיטואציות שכאלו כאשר אתם רוכשים דירה מיד שנייה, ובטח כאשר אתם רוכשים דירה מקבלן. לקבלנים תמיד ישנם עורכי דין מטעמם, והם מכינים את החוזה.

אך זה מביא אותנו לנקודה חשובה – כל עורך דין דואג לאינטרסים של לקוחותיו. ואלו עשויים להיות אינטרסים מנוגדים. כך שאינכם יכולים לסמוך על עורך הדין של הקבלן או המוכר הפרטי. הם אלו המשלמים לו את שכר הטרחה, והמחויבות שלו היא כלפיהם. והתוצאה של זה יכולה להיות הסכם מוטה לטובתם. הסכם השומר היטב על האינטרסים של הצד השני, מגן היטב על כספם ומגלגל את כל הסיכונים אליכם. זוהי עוד סיבה מדוע אתם חייבים עורך דין מומחה לנדלן שיעבוד עבורכם .

תחום הנדל“ן הוא תחום מורכב, והוא נוגע לתחומי חקיקה שונים. ולכל כלל, יש גם יוצא מן הכלל. לעתים אנו קוראים איזו כתבה או מאמר המאיר לנו את העיניים לגבי היבט מסוים, ואנו מתמלאים בביטחון ומחשיבים את עצמינו למומחים בנושא. ולכל אחד יש את החבר שיודע לתת עצות בכל נושא. אך חשוב להיות זהירים, התמונה המלאה תמיד יותר מורכבת ממה שזה נראה. יתכן כי אתם מודעים לסיכון או היבט חשוב בעסקת הנדל“ן, אך אתם עשויים להיות עיוורים לבעיה אחרת. ולכן אין תחליף לסיוע מקצועי באמצעות עורך דין לענייני מקרקעין.

עורך דין נדל“ן

עורך דין נדל“ן

לא באנו להפחיד אתכם, אנו כאן בשביל לספק לכם ביטחון. בכל סוג של עסקת נדל“ן מעורבים סכומי כסף גבוהים. וגם כאשר לשני הצדדים המעורבים בעסקה ישנן כוונות טובות, בעיות רבות עשויות לצוץ.

עורך דין נדל“ן יודע לצפות את הבעיות, זאת על סמך הניסיון והידע המקצועי. הוא יודע לערוך בדיקות מקדימות המזהות בעיות בעסקה. עורך הדין מודע לסיכונים, ויודע להשתמש בכל הכלים המשפטיים המגדילים את הביטחון שלכם ונותנים לכם מענה לתרחישים בעייתיים שונים.
מחפשים עורך דין נדלן מומלץ? אתם מוזמנים לפנות לעורך דין ליאור מזרחי. משרדינו מטפל במגוון סוגיות משפטיות מתחום הנדל“ן, ומעניק סיוע לאנשים פרטיים, קבלנים ויזמים.

 

עורך דין ליאור מזרחי גם בפייסבוק. 

משרד עורכי דין נדלן

משרד עורכי דין נדל“ן

משרד עורכי דין נדל“ן, או משרד עורכי דין מקרקעין, הוא הכתובת לפנות אליה בכל סוגיה הקשורה לתחומי המקרקעין. בין אם אתם משפחה צעירה המעוניינת לרכוש

קרא עוד »
עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה מסייע לאנשים לערוך הסכם הלוואה המעניק להם ביטחון, וזהו כמובן אינטרס של שני הצדדים. ברוב המקרים אנשים פונים לבנקים וגופי אשראי

קרא עוד »
הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה יכול להיות הסכם הלוואה בין הורים לילדים, הסכם בין אחים או חברי משפחה אחרים. אך ישנם כמה דברים המייחדים הסכם הלוואה בין

קרא עוד »
עוד מומחה להסכם הלוואה

עו"ד מומחה להסכם הלוואה

עו“ד מומחה להסכם הלוואה יכול לסייע לכך אדם פרטי או עסק המעוניין להעניק הלוואה בצורה בטוחה, או זקוק להלוואה. עורך דין מומחה להסכם הלוואה יודע

קרא עוד »
המלצות

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן