עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין מביא איתו את הידע והניסיון בכל עסקאות המקרקעין והנדל“ן. בכל עסקת מקרקעין, עורך דין נדל“ן מסייע להבטיח את נאותות העסקה, את שמירת האינטרסים, את מנגנוני הביטחון, תכנון המיסוי והצד הבירוקרטי של העסקה.

עורכי דין נדל“ן ומקרקעין מטפלים בנושאים שונים. הם מעניקים ייעוץ וליווי לקבלנים, יזמים וכמובן אנשים פרטיים.
העסקאות השכיחות ביותר הן רכישת דירה / מכירת דירה. אלו הן העסקאות הרלוונטיות עבור האדם הממוצע. ובניגוד ליזמים וקבלנים המכירים את התחום, האדם הפשוט שאינו מתעסק בדברים הללו באופן יומי יומי נזקק לעזרה. לא כולנו מכירים את כל ההליכים הבירוקרטיים הקשורים לרכישת דירה. לא כולם מכירים את החקיקה בתחום ובטח שלא את השפה המשפטית המאפיינת הסכמי מכר. ובעיקר לא יודעים מה לבדוק ואיך לבדוק לגבי הנכס.

מקרקעין עורך דין

עורך דין מקרקעין

רגע לפני ביצוע העסקה הגדולה בחייכם, חשוב לפנות לעזרה. עו“ד מקרקעין ליאור מזרחי מעניק לכם את הסיוע והליווי המשפטי בעת רכישת דירה מקבלן או רכישת דירה מיד שנייה. ולא לשכוח, גם אם אתם בצד של המוכר, גם במקרה זה אתם זקוקים לסיוע משפטי.

עורך דין לרכישת דירה מיד 2 – עורך דין לרכישת דירה יסייע לכם בבדיקות שונות לצורך קידום העסקה בצורה יעילה ובטוחה. הוא יאמת את זהות המוכר והזכויות בנכס. יבצע את הבדיקות בטאבו על מנת לבדוק את ההצמדות לנכס, שעבודים, חריגות בנייה, הערות אזהרה, חובות לעייריה וכל נורה אדומה או סוגיה אותה יש להסדיר לפני שחותמים על חוזה.

עו“ד רכישת דירה מקבלן – חלקנו רוכשים דירה חדשה מקבלן, אך גם כאן נדרש עורך דין מטעמכם. אל תחתמו על זיכרון דברים ובטח שלא לחתום על הסכם מכר לפני שנועצתם בעורך דין. הסכמי המכר אותם מציג הקבלן הם הסכמים אשר באופן טבעי מוטים לטובתו של הקבלן. תהיו בטוחים כי עורכי דין מנוסים ניסחו אותם מתוך מטרה לתת לקבלן הגנה מקסימלית ומזעור האחריות שלו בסוגיות העלולות להפוך לבעייתיות. עורך דין מטעמכם ידאג לחוזה מאוזן השומר על האינטרסים שלכם בעת רכישת הדירה.

עורך דין מכירת דירה – גם כאשר מוכרים דירה, עדיין ישנם סיכונים רבים. אתם רוצים לדעת שתקבלו את מלוא התמורה שהוסכם עליה. אינכם רוצים להיות חשופים לתביעות משפטיות. ויתכן גם שישנם נושאים שונים שצריך להסדיר בטרם תוכלו למכור את הדירה. עזרה משפטית תאפשר לכם למכור את הדירה בצורה מוצלחת.

מקרקעין עורך דין

בין אם מדובר ברכישת דירה מקבלן, רכישת דירה יד שנייה או עורך דין למכירת דירה, תמיד ישנן סוגיות מס. בכל עסקת מקרקעין עורך דין מסייע גם בתכנוני המס. בישראל ישנם שני מסים מרכזיים בעסקאות מקרקעין, והם מס רכישה ומס שבח. את המסים יש לשלם, אך החוק גם מעניק פטורים והקלות שונות.

מבחינת היבטי המיסוי, עורך דין מקרקעין יכול לסייע לכם בשתי דרכים. הדבר הראשון הוא תמונה בהירה של המסים שאתם אמורים לשלם. אינכם רוצים להיות מופתעים עם דרישות לתשלום מס בגובה עשרות אלפי שקלים בשעה שאתם לחוצים במזומנים בגלל התחייבויות המשכנתא. עורך הדין יסייע לכם לראות את התמונה המלאה ולהתנהל בצורה הנכונה.

ושנית, עורכי דין מקרקעין יכולים לסייע בהפחתת המס. הם מכירים היטב את חוקי המס התקפים לגבי מקרקעין, ויודעים אלו פעולות כדאי לעשות על מנת להפחית את נטל המס. למשל במקרים בהם אתם מוכרים דירה ישנה ורוכשים דירה חדשה, מצב שכיח, יש לדעת כיצד לבצע את הדברים על מנת לא לשלם מס מיותר.

עורך דין מקרקעין

עורך דין לענייני מקרקעין ליאור מזרחי

בכל עסקת מקרקעין, עורך דין מבטיח לכם ביטחון, יעילות ואפילו חיסכון. עורך דין מקרקעין ליאור מזרחי עומד לרשותכם בכל עסקה. משרדינו מעניק סיוע ללקוחות פרטיים המעוניינים לרכוש דירה או למכור דירה, כמו גם סיוע לקבלנים, יזמים, ועדי בתים וכל גוף המעורב בעסקת מקרקעין.

עורך דין ליאור מזרחי הוא בוגר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות, ובעל התמחות במשפט אזרחי-מסחרי. שירותי המשרד נוגעים לקשת רחבה של נושאים הכוללים: עורך דין ייפוי כוח מתמשך, ייצוג במחיר למשתכן, פינוי בינוי והתחדשות עירונית, הסכם מכר דירה, תביעת קבלן על ליקויי בנייה ועוד סוגיות משפטיות בתחום המקרקעין.

אצלנו כל לקוח זוכה ליחס אישי, וזוהי אינה רק ססמה. אנו עושים את הכל על מנת לתפור לכל אחד פתרון אישי בהתאמה לצרכיו.

 

מקרקעין עורך דין – עקבו אחרינו גם ברשתות החברתיות.

משרד עורכי דין נדלן

משרד עורכי דין נדל“ן

משרד עורכי דין נדל“ן, או משרד עורכי דין מקרקעין, הוא הכתובת לפנות אליה בכל סוגיה הקשורה לתחומי המקרקעין. בין אם אתם משפחה צעירה המעוניינת לרכוש

קרא עוד »
עורך דין נדל“ן

עורך דין נדל“ן

על מה אתם חושבים כאשר אתם שומעים את המושג עורך דין נדל“ן? אצל חלקנו זה מתקשר להסכמי שכירות של דירות ונכסים, אחרים אולי חושבים על

קרא עוד »
עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה מסייע לאנשים לערוך הסכם הלוואה המעניק להם ביטחון, וזהו כמובן אינטרס של שני הצדדים. ברוב המקרים אנשים פונים לבנקים וגופי אשראי

קרא עוד »
הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה יכול להיות הסכם הלוואה בין הורים לילדים, הסכם בין אחים או חברי משפחה אחרים. אך ישנם כמה דברים המייחדים הסכם הלוואה בין

קרא עוד »
המלצות

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן