משרד עורכי דין נדל“ן

משרד עורכי דין נדל“ן, או משרד עורכי דין מקרקעין, הוא הכתובת לפנות אליה בכל סוגיה הקשורה לתחומי המקרקעין. בין אם אתם משפחה צעירה המעוניינת לרכוש דירה מקבלן וצריכה סיוע, בעל נכס הרוצה שתנסחו עבורו חוזה שכירות בלתי מוגנת, או דיירים המעוניינים להוציא אל הפועל פרויקט התחדשות עירונית. למרות שכל מקרה שונה, ומערב חוקים שונים ורשויות שונות, בכולם ישנם עניינים משפטיים כבדי משקל הדורשים עורך דין מקרקעין מנוסה.

משרד עורכי דין נדלן ליאור מזרחי עומד לשירותכם במגוון סוגיות מתחום המקרקעין. משרדינו מעניק סיוע וליווי משפטי ללקוחות פרטיים וגם לקוחות עסקיים כדוגמת קבלנים ויזמים.

משרד עורכי דין מקרקעין

משרד עורכי דין נדל“ן

כאשר מחפשים עורך דין לענייני נדלן, ישנן אפשרויות בחירה רבות. חיפוש קטן בגוגל יביא לכם עשרות תוצאות אם לא מאות – כולם עורכי דין המתעסקים בענייני נדל“ן ומקרקעין. אך כיצד תדעו במי לבחור?

ישנם קריטריונים ושיקולים שונים כאשר בוחרים משרד עורכי דין מקרקעין, ואחד הדברים החשובים הוא הניסיון המקצועי של עורך הדין העומד בראש המשרד. אמנם כולם למדו את אותם לימודי המשפטים, אך בכל זאת עורכי דין מסוימים רכשו ניסיון בתחומים מסוימים – כלומר הם מציגים יתרון מסוים בתחומים אלו.

חלק מהתחומים נחשבים לפשוטים ובסיסיים, וכל עורכי הדין העוסקים במקרקעין עוסקים בהם באופן שוטף, כמו למשל חוזה שכירות או הסכם מכר לרכישת דירה. אך ישנם תחומים מורכבים יותר כמו עורך דין לייצוג דיירים בתמ“א 38. או עורך דין לייצוג קבלנים ויזמים.

אלו הם מקרים משפטיים בעלי מורכבות גדולה יותר, ואין ספק כי עורך דין שמביא איתו ניסיון בתיקים שכאלו הוא בעל ערך רב יותר עבורכם. הוא ידע להתנהל ביעילות גדולה, וזה יחסוך לכם זמן, כסף והרבה מאוד כאב ראש.

משרד עורכי דין נדלן

כמובן שישנם גם שיקולים אחרים הקשורים למחיר (שכר טרחה עורך דין מקרקעין), מיקום המשרד, הכימיה האישית שיש לכם עם עורך הדין ואפילו המלצות שקיבלתם. גם שיקולים אלו חשובים, ואנו ממליצים על פגישת ייעוץ ראשונית לצורך הכרות אישית עם עורך הדין.

גם אם זהו עו“ד מקרקעין מומלץ על ידי חברים ומכרים, עדיין חשוב להיפגש ולהכיר אותו. כך תוכלו להתרשם מאופי העבודה שלו, מהניסיון המקצועי שלו, מהצורה שהוא עונה על שאלות וכו׳. תנו גם לתחושת הבטן שלכם לדבר.

בפגישה עם עורך הדין תוכלו לדבר גם על העלויות של השירות. חשוב שתדעו לא רק כמה אתם משלמים, אלא גם מה אתם מקבלים בתמורה. זה לא דבר מובן מאליו, חשוב לבדוק במה עורך הדין מטפל ובמה לא. אתם לא רוצים להיות מופתעים בסוף כאשר תגלו שיש להוציא סכומי כסף נוספים. וכמובן, הכל חייב להיות רשום במסגרת הסכם שכר טרחה.

חשוב מאוד שתרגישו נוח עם עורך הדין המייצג אתכם. ברוב המקרים מדובר בעסקאות בסכומי כסף גבוהים מאוד, ואתם רוצים להרגיש ביטחון לכל אורך הדרך.

משרד עורכי דין נדל“ן

משרד עורכי דין מקרקעין

מחפשים משרד עורכי דין נדל“ן? משרד עורכי דין ליאור מזרחי מביא איתו ניסיון רב בתחום הנדל“ן והמקרקעין. אנו מעניקים ייצוג ללקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים, ומלווים אותם במגוון סוגיות משפטיות הקשורות לענייני מקרקעין. להלן כמה דוגמאות:

איחור במסירת דירה – ישנם מקרים בהם קבלנים אינם עומדים בהתחייבויות שלהם, ואינם מוסרים את הדירה במועד המסירה החוזי. במקרים של איחור ניתן לתבוע פיצוי על איחור במסירת דירה.

הסכם ממון – הסכם ממון הוא סוגיה מתחום דיני המשפחה, אך יש לה השלכות כלכליות ובמקרים מסוימים (בהתאם לנכסים של בני הזוג) ישנן סוגיות רבות הקשורות למקרקעין, כמו למשל הסכם ממון על דירה.

הסכם פירוק שיתוף – ישנן סיבות שונות מדוע לבקש פירוק שיתוף במקרקעין. למשל אם ישנן סכסוך בין השותפים המונע מהם לקדם פרויקטים, לעתים ניתן לפתור זאת במסגרת פירוק השיתוף.

תביעות על ליקויי בנייה – החוק מטיל אחריות על הקבלן במקרה של ליקויי בנייה. ובמידה ומתגלים ליקויים על הקבלן לשאת בעלויות ולתקן את הליקויים. כמובן שבחיים הדברים לא תמיד מתנהלים בצורה האידאלית. למשל לעתים הליקויים מתגלים לאחר זמן רב, ולעתים הקבלנים מתחמקים מאחריות. משרד עורכי דין נדלן יסייע לכם להגיש תביעת ליקויי בנייה נגד קבלן.

משרד עורכי דין נדלן

אלו הן רק כמה דוגמאות לשירותים שניתן לקבל באמצעות משרד עורכי דין נדל“ן. אם הנכם מתמודדים עם סוגיה משפטית בתחום המקרקעין, זקוקים לחוזה או רוצים להבטיח את נאותות העסקה – פנו אל עורך דין מקרקעין ליאור מזרחי.

עורך דין לנדל"ן ליאור מזרחי – שמרו על קשר גם באמצעות לינקדאין

עורך דין נדל“ן

עורך דין נדל“ן

על מה אתם חושבים כאשר אתם שומעים את המושג עורך דין נדל“ן? אצל חלקנו זה מתקשר להסכמי שכירות של דירות ונכסים, אחרים אולי חושבים על

קרא עוד »
עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה מסייע לאנשים לערוך הסכם הלוואה המעניק להם ביטחון, וזהו כמובן אינטרס של שני הצדדים. ברוב המקרים אנשים פונים לבנקים וגופי אשראי

קרא עוד »
הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה יכול להיות הסכם הלוואה בין הורים לילדים, הסכם בין אחים או חברי משפחה אחרים. אך ישנם כמה דברים המייחדים הסכם הלוואה בין

קרא עוד »
עוד מומחה להסכם הלוואה

עו"ד מומחה להסכם הלוואה

עו“ד מומחה להסכם הלוואה יכול לסייע לכך אדם פרטי או עסק המעוניין להעניק הלוואה בצורה בטוחה, או זקוק להלוואה. עורך דין מומחה להסכם הלוואה יודע

קרא עוד »
המלצות

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן