עורך דין מקרקעין מומלץ

עורך דין מקרקעין מומלץ הוא זה המביא איתו ניסיון בייצוג לקוחות בעסקאות נדל“ן וסוגיות הקשורות אל דיני המקרקעין. תחום בו ישנה אחריות גדולה. שירותיו של עורך דין מתמחה בנדלן חשובים לכל מי שמתנהל בשוק הנדל“ן או מתמודד בסוגיות שונות מול הרשויות הרלוונטיות. עו“ד מקרקעין בראשון לציון מעניק שירותים משפטיים לכל סוגי הלקוחות – מהאנשים הפרטיים המחפשים עורך דין למכירת דירה, דרך ועדי הבתים המחפשים ייצוג בתכניות התחדשות עירונית. ועד לקבלנים ויזמים הזקוקים לעזרה משפטית בפרויקטים גדולים. עבודתו נוגעת להבטחת נאותות העסקה, ניהול הליכים בירוקרטיים, ניסוח חוזים הוגנים, בניית מנגנוני ביטחון, תכנוני מס ועוד.

מתכננים לרכוש דירה מיד שנייה? מתמודדים עם איחור במסירת דירה מקבלן? עורך דין לנדל“ן ומקרקעין ליאור מזרחי עומד לשירותכם ומעניק לכם את הסיוע המשפטי בכל סוגיה הקשורה לנדל“ן ומקרקעין.

עוד מקרקעין בראשון לציון

עורך דין מתמחה בנדלן

סוגיות המקרקעין והנדל“ן הן סוגיות הדורשות סיוע משפטי מידיו של עורך דין שהתמחה בתחום הזה ורכש בו ניסיון מעשי. תחום זה עשוי לשלב חוקים שונים, וגם התנהלות מול רשויות שונות.

חוק המקרקעין תשכ“ט 1969 הוא אחד החוקים המרכזיים המגדירים את ענייני המקרקעין בישראל. באופן טבעי על עורך דין מקרקעין מומלץ לשלוט בו היטב. אך זהו אינו החוק היחידי, ישנם עוד חוקים רבים ועלי רלוונטיות לסוגיות המקרקעין, וביניהם: חוק החוזים, חוק המתנה, חוק הירושה, חוק התחדשות עירונית ועוד.

עו“ד מקרקעין בראשון לציון מעניק ללקוחותיו ייצוג מול רשויות שונות הכוללות את רשות מקרקעי ישראל, ועדות בניה ורשויות מקומיות, הסוכנות היהודית, חברות משכנות, אגודות שיתופיות, לשכת רישום מקרקעין, בתי המשפט ועוד.

עורך דין מתמחה בנדלן

עו"ד מקרקעין בראשון לציון

אז באילו מקרים פונים אל עורך דין מתמחה בנדלן? להלן כמה דוגמאות למקרים בהם אתם חייבים עורך דין.

הסכמי שיתוף / פירוק שיתוף – ישנם מקרים בהם ישנו צורך בהסכם שיתוף במקרקעין, על מנת להסדיר את היחסים בין השותפים, הזכויות והחובות. ומנגד, ישנם גם מקרים בהם ישנו צורך בהסכם פירוק שיתוף במקרקעין, כמו למשל פירוק שיתוף בין בני זוג.
ליקוי בנייה – לאחר רכישת דירה מקבלן, חשוב לבצע בדק בית (רצוי באמצעות איש מקצוע). במידה והתגלו ליקויים ניתן להגיש תביעת קבלן על ליקויי בנייה. על פי החוק הקבלן נושא באחריות ועליו לתקן את הליקויים.

מכירת דירה יד 2 – כאשר רוכשים דירה מיד שנייה אתם זקוקים לחוזה משפטי המגדיר את מערכת היחסים בין המוכר לקונה, ומעניק לשני הצדדים חוזה המבטיח את תנאי העסקה לטובת האינטרסים של כולם. עו"ד מקרקעין בראשון לציון מסייע בעריכת החוזה למכירת הדירה, ובניית כל המנגנונים אשר יבטיחו את קבלת התמורה עבור הנכס שלכם.

העברת דירה במתנה – ישנן נסיבות שונות בהן אנשים מבצעים העברה של נכס במתנה. לעתים אלו ההורים הרוצים לסייע לילד ולהעניק לו דירה במתנה, ולעתים אלו הן סיבות אחרות. העברת דירה במתנה מביאה איתה הטבות מס, ולעתים ההטבות הללו הן גם הסיבה לביצוע עסקת מתנה. עו“ד מקרקעין מסייע לכם לבצע את עסקת המתנה בצורה הנכונה, תוך כדי מקסום הטבות המס.

התחדשות עירונית – בין אם מדובר בפינוי בינוי, או תמ“א 38, התחדשות עירונית היא אחד הנושאים המורכבים ביותר. ישנם היבטים רבים לעסקה, ומעורבים בה גורמים רבים. עורך דין מנוסה היודע לנווט את הדרך בין כל האינטרסים, יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

איחור במסירת דירה – איחור במסירת דירה גורם לכם נזקים גדולים ואתם זכאים לפיצוי על פי החוק ועל פי חוזה המכר. אך ניתן גם להגיש תביעות נזיקין עבור נזק ממוני שנגרם לכם, גם מעבר לפיצוי המוגדר בחוק והחוזה.

ואלו הן רק כמה דוגמאות למגוון המקרים בהם תזדקקו לשירותיו המשפטיים של עורך דין מקרקעין מומלץ ובעל ניסיון.

עורך דין מקרקעין מומלץ

עורך דין מקרקעין מומלץ

שוק הנדל“ן הוא שוק שיש בו סיכונים רבים. בין אם אתם מחפשים דירות להשקעה, מתכננים ליזום פרויקט חדש או זוג צעיר הרוצה להגשים חלום ולרכוש דירה בישראל – אתם תמיד חשופים לסיכונים משפטיים. וכאשר אנו אומרים סיכונים משפטיים, הנגזרת שלהם היא סיכונים כלכליים.

בעת ביצוע עסקאות נדל“ן אין מקום לטעויות. תמיד יש צורך בעורך דין מנוסה אשר יודע לבדוק את הנאותות של כל עסקה, לזהות סכנות ולשמור על האינטרסים שלכם. ואין חכם כבעל ניסיון.

זקוקים לשירותיו של עורך דין מתמחה בנדלן? עורך דין נדל"ן ליאור מזרחי עומד לשירותכם עם מגוון שירותים משפטיים ללקוחות פרטיים, בעלי נכסים ושוכרים, קבלנים ויזמים. משרדינו עוסק בקשת רחבה של נושאים משפטיים מהתחום האזרחי מסחרי, ובדגש גדול על נושאי נדלן מקרקעין.

חדשות ועדכונים גם בפייסבוק

משרד עורכי דין נדלן

משרד עורכי דין נדל“ן

משרד עורכי דין נדל“ן, או משרד עורכי דין מקרקעין, הוא הכתובת לפנות אליה בכל סוגיה הקשורה לתחומי המקרקעין. בין אם אתם משפחה צעירה המעוניינת לרכוש

קרא עוד »
עורך דין נדל“ן

עורך דין נדל“ן

על מה אתם חושבים כאשר אתם שומעים את המושג עורך דין נדל“ן? אצל חלקנו זה מתקשר להסכמי שכירות של דירות ונכסים, אחרים אולי חושבים על

קרא עוד »
עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה מסייע לאנשים לערוך הסכם הלוואה המעניק להם ביטחון, וזהו כמובן אינטרס של שני הצדדים. ברוב המקרים אנשים פונים לבנקים וגופי אשראי

קרא עוד »
הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה יכול להיות הסכם הלוואה בין הורים לילדים, הסכם בין אחים או חברי משפחה אחרים. אך ישנם כמה דברים המייחדים הסכם הלוואה בין

קרא עוד »
המלצות

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן