עורך דין מקרקעין בראשון לציון

ישנן סיבות רבות מדוע פונים אל עורך דין מקרקעין בראשון לציון. אלו יכולים להיות מקרים בהם צריך עורך דין עבור פרויקט התחדשות עירונית, הסכמי קומבינציה, תביעות פירוק שיתוף במקרקעין, רכישת נחלה קרקעית ועוד. אך עבור רוב האנשים הפונים אל עורכי דין נדל“ן ראשון לציון הסיבה היא רכישת דירה.

רכישת דירה היא עסקה משמעותית. עבור האדם הממוצע זוהי העסקה המשמעותית ביותר שיעשה במהלך חייו. זוהי אינה קלישאה – לא כל יום אתם חותמים על עסקה שבה יש התחייבות כספית של מעל מיליון שקל, ומשכנתא לעשרות שנים. ובאופן טבעי אתם ניגשים לעסקה שכזו בזהירות רבה, או לפחות כך ראוי שתעשו. זוהי אינה החלטה שאתם מקבלים בקלילות הדעת, ולכן אתם זקוקים לליווי משפטי של עו“ד נדל“ן בראשון לציון.

עו“ד מקרקעין יכול לפצות על כל פערי הידע הקיימים בתחום ההליכים המשפטיים והבירוקרטיים, הזכויות והחובות. עורך הדין יכול להבטיח את נאותות העסקה ולבצע מכלול של בדיקות מקדימות. וכמובן לבנות חוזה המגן על האינטרסים של הלקוח, חוזה שיש בו מנגנוני הגנה המפחיתים סיכונים.

באמצעות עורך דין מקרקעין בראשון לציון ניתן לנהל את העסקה ביעילות, להפחית סיכונים ולהימנע מטעויות שיעלו לכם ביוקר. אין לוותר על ליווי משפטי של עו“ד נדל“ן בראשון לציון. זוהי חובה גם בעת רכישת דירה מקבלן וגם בעת רכישת דירה מיד שנייה.

עורך דין מקרקעין בראשון לציון

עורכי דין נדל"ן ראשון לציון

אז למה צריך עורך דין לרכישת דירה מקבלן?

האמת שיש יותר מסיבה אחת, להלן כמה נקודות חשובות בהן עורך הדין יכול לסייע לכם.

  • תכנוני מס – בעת רכישת דירה אתם נדרשים לשלם מס רכישה. אמנם תשלומי המס אינם קשורים לקבלן, הם נקבעים על ידי מדינת ישראל, אך עדיין יתכן כי תזדקקו לסיוע משפטי. ראשית כל חשוב שתדעו כמה מס תתבקשו לשלם, זאת על מנת שלא תופתעו משומת המס בעת שאתם דחוקים מבחינה כלכלית. חישוב מוקדם יסייע לכם לתכנן את ההוצאות הכלכליות של רכישת הדירה. אך העזרה של עורך דין לענייני מקרקעין היא גדולה יותר מאשר חישוב המס. עורכי דין נדל"ן ראשון לציון יכולים לסייע בתכנון מס לצורך הפחתת שיעור המס ואף קבלת פטור.
  • ניהול ההליך הבירוקרטי – מלבד ההיבטים המשפטיים של רכישת דירה מקבלן, יש כאן גם הליכים בירוקרטיים של רישום הנכס על שמכם ופרוצדורות שונות. להזכירכם דירה זה לא משהו שאתם רוכשים כל יום, ולכן לא כולם בקיאים בכל הפרוצדורות וההליכים. עורך דין נדל“ן יכול לסייע בניהול כל ההליכים הבירוקרטיים ולהפוך אותם ליעילים ומהירים. זה יחסוך לכם זמן יקר, ואף הוצאות מיותרות.
  • עריכת הסכם המכר – החוזה מול הקבלן הוא החוזה המגדיר את תנאי העסקה. הקבלן כמובן ימהר להגיש לכם חוזה מנוסח היטב שרק נשאר לכם לחתום עליו. וכמובן יספרו לכם שזהו חוזה סטנדרטי שכולם חותמים עליו. אבל רגע, אל תחתמו על שום דבר לפני שעורך דין מטעמכם בדק את החוזה. החוזה המוצע הוא חוזה שהוכן על ידי עורכי הדין של הקבלן. ולפיכך הוא מייצג קודם כל את האינטרס של הקבלן. רק מי שמכיר את הדקויות המשפטיות יכול לעבור על כל סעיפי החוזה ולזהות את המלכודות הקיימות.

עורכי דין נדלן ראשון לציון

עו"ד נדל"ן בראשון לציון

לא בכל המקרים מדובר ברכישת דירה מקבלן. ישנם מקרים רבים בהם מדובר ברכישת דירה יד 2. גם במקרים אלו ישנו חוזה שצריך לעבור עליו. וגם במקרים אלו ישנה חשיבות לתכנוני המס וניהול ההליכים הבירוקרטיים. אמנם בשני המקרים ישנו צורך בעורך דין מטעמכם, אך כאשר מדובר ברכישת דירה מיד שנייה ישנם דגשים נוספים שצריך לשים אליהם לב. חלק משפטיים, אחרים עשויות להיותה הנדסיים אך בעלי השלכות משפטיות.

בדיקת בעלות על הנכס – לפני שרוכשים דירה מיד שנייה חשוב לוודא מי הוא הבעלים של הנכס, ולוודא שהאדם שמולו אתם חותמים על העסקה הוא באמת בעל הנכס. תאורטית, ניתן לעשות את העסקה מול מיופה כוח, אך ישנם מקרים בהם חייבים להיות זהירים. למשל = מקרים בהם הדירה רשומה על שמם של שני אנשים, והדבר עשוי לעורר בעיות. עורך דין לרכישת דירה יבדוק היטב את נוסח הטאבו ויוודא את נאותות העסקה.
חריגות בנייה – כאשר מדובר בדירה מיד שנייה, יתכן כי במהלך השנים התבצעו בה חריגות בנייה. עלולות להיות כל מיני תוספות בנייה שנעשו ללא היתר. החשש המרכזי הוא שחריגות הבנייה יגרמו לבעיות משפטיות וקנסות אשר יוטלו עליכם בעתיד, בעיות באישור המשכנתא ואף קשיים עתידים במכירת הנכס. למען האמת ישנו גם חשש כי חריגות הבנייה מהוות סכנה בטיחותית.
בדיקת הצמדות – לדירה יכולות להיות הצמדות שונות, כאשר ההצמדה המבוקשת ביותר היא חנייה. כאשר רוכשים דירה בערים הצפופות, חנייה פרטית היא דבר חשוב מאוד. זה שבעל הנכס אמר לכם שיש חנייה, ואף הראה לכם את החנייה שהוא משתמש בה – זה לא מספיק. עורך דין מקרקעין בראשון לציון בודק את הרישום בטאבו ומוודא כי החנייה אכן רשומה במסגרת ההצמדות לדירה.

עוד נדלן בראשון לציון

עורך דין מקרקעין בראשון לציון

זוהי רק נגיעה על קצה המזלג הממחישה את החשיבות של עורכי דין נדל"ן ראשון לציון. הם הכרחיים בכל רכישת דירה, כמו גם בכל עסקת מקרקעין אחרת. עו"ד נדל"ן בראשון לציון ליאור מזרחי עומד לשירותכם בכל סוגיות הנדל“ן והמקרקעין – הסכם שכירות דירה, מכירת דירה יד שנייה, החלפת חברת ניהול בבית משותף, העברת בעלות על דירה, ייצוג דיירים בתמ“א 38, תביעה על איחור במסירת דירה מקבלן ועוד.

שמרו על קשר גם באמצעות הפייסבוק.

משרד עורכי דין נדלן

משרד עורכי דין נדל“ן

משרד עורכי דין נדל“ן, או משרד עורכי דין מקרקעין, הוא הכתובת לפנות אליה בכל סוגיה הקשורה לתחומי המקרקעין. בין אם אתם משפחה צעירה המעוניינת לרכוש

קרא עוד »
עורך דין נדל“ן

עורך דין נדל“ן

על מה אתם חושבים כאשר אתם שומעים את המושג עורך דין נדל“ן? אצל חלקנו זה מתקשר להסכמי שכירות של דירות ונכסים, אחרים אולי חושבים על

קרא עוד »
עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה מסייע לאנשים לערוך הסכם הלוואה המעניק להם ביטחון, וזהו כמובן אינטרס של שני הצדדים. ברוב המקרים אנשים פונים לבנקים וגופי אשראי

קרא עוד »
הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה יכול להיות הסכם הלוואה בין הורים לילדים, הסכם בין אחים או חברי משפחה אחרים. אך ישנם כמה דברים המייחדים הסכם הלוואה בין

קרא עוד »
המלצות

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן