איתור משרדי מיסוי מקרקעין

מה כל כך חשוב באיתור משרדי מיסוי מקרקעין? ואיך הידע והקשרים של עורכי הדין  עם פקידי המס השונים יכולים לעזור לכם? רגע לפני התחלת ביצוע רכישת דירת מגורים, מכירת דירת מגורים או כל עסקת נדל"ן אחרת, מומלץ מאוד לעשות בדיקה מקיפה בכל הקשור לתכנון המס בהתבסס על נתוני הנכס ונתוניו האישיים של מבצע העסקה.

כותב: עו"ד ליאור מזרחי

על פי נתוני העסקה השונים, ניתן בחלק רב מהמקרים לבקש פטור ממס רכישה או פטור ממס שבח (לדוג': פטור ממכירת דירה שהתקבלה בירושה, פטור ברכישת דירה יחידה עד מדרגות המס השונות וכו').

עורך דין ליאור מזרחי בקיא בכל הקשור בחשיפות המס של לקוחותיו ומבצע בדיקה כוללת בכל הקשור לחבויות מס השבח, הרכישה, היטלי השבחה, חובות מול הרשות המקומית ורשויות המיסים השונות וכו'.

איתור משרדי מיסוי מקרקעין

במסגרת עבודתו של עורך דין ליאור מזרחי נבנו יחסי אמון טובים עם נציגי רשות המיסים באזור המרכז והשפלה והדבר עוזר לקדם עניינים סבוכים, לדוג': קבלת פטורים שונים במס שבח או בהקלות מס שונות במס רכישה, או במכירת או רכישת דירה או בית למגורים, קרקע לבניה או נכס מסחרי.

מה תפקידו של עורך דין מיסוי מקרקעין

עורך דין מיסוי מקרקעין ליאור מזרחי יטפל עבורכם בכל הקשור לדיווח על העסקה לרשות המיסים ועריכת שומת מס עצמית לרוכש או למוכר. עורך דין מיסוי מקרקעין בודק את כלל הפרמטרים הקשורים לעסקה לרבות עסקאות קודמות שעשיתם או עסקאות הקשורות לירושה או מתנה או כל פרמטר שיכול להשפיע על תשלום מס מול מיסוי מקרקעין.

עורך דין שאינו בקיא במיסוי מקרקעין עלול לגרום לכך שתשלמו מס הגבוה פי כמה מהמס אותו הייתם אמורים לשלם מלכתחילה. אומנם ניתן להגיש בקשה לתיקון שומה, אך למה להכניס ראש בריא למיטה חולה???

במשרדנו עובדים יד ביד עם שמאי מקרקעין לצורך קבלת דיווח מלא אודות הדירה הנמכרת לרבות בדיקה האם יש היטלי השבחה ומס שבח או מס רכישה במקרה שמדובר על רוכש.

ככל ויש צורך, עורך הדין ליאור מזרחי יפנה לרשות המיסים הרלוונטית לעסקה, ויגיש עבורכם השגה, ערר בגין שומות המס השונות (שבח, רכישה, השבחה) ובמקרה הצורך גם יפנה לבתי המשפט.

לאיתור משרדי מיסוי מקרקעין על-פי ישוב מגורים, מוזמנים ללחוץ כאן.

להתייעצות בנושא מיסוי מקרקעין עם עורך דין ליאור מזרחי ניתן להשאיר פרטים כאן.

חפשו אותנו גם בטיקטוק או בפייסבוק

עורך דין מיסוי מקרקעין

מיסוי מקרקעין

בין אם מדובר על עסקת מכר או עסקת קנייה של נכס, לעיתים יש לשלם מיסוי מקרקעין. קיימים שלושה סוגי מס אפשריים: מס רכישה, מס שבח

קרא עוד »
המלצות

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן