עורך דין לענייני מקרקעין

בכל עסקת מקרקעין, תמיד חשוב עורך דין לענייני מקרקעין. ענייני המקרקעין יכולים להיות רכישת דירה, הסכמי קומבינציה או כל מיני סוגיות הקשורות בנדל“ן ומקרקעין. בכל סוג של עסקה או הליך משפטי ישנן בעיות וסיכונים, ונדרש תמיד עו“ד מקרקעין המביא איתו ידע מקצועי וניסיון בתחום.

אם ננסה להגדיר בנקודות את הסיבות או התועלות שיש בשכירת עורך דין, נוכל לציין את התועלות הבאות:

  • מעניק לכם ביטחון ושקט נפשי.
  • מפחית סיכונים.
  • שומר על האינטרס שלכם.
  • מסייע בכל ההתנהלות הבירוקרטית.
  • תורם להפחתת המס באמצעות תכנון מס אופטימלי.

לא רק שעורך הדין מסייע לקדם את העסקה, הוא גם מספק לכם מידע חשוב לצורך קבלת ההחלטה הנכונה. למשל הוא עשוי לגלות נורות אדומות ובעייתיות גדולה בעסק, אשר תציל אתכם מעסקאות בעייתיות מאוד.

לפני שנדבר על איך לבחור עורך דין מקרקעין, נשאלת השאלה האם כל צד זקוק לעורך דין מטעמו או שעורך דין אחד יכול לייצג את שני הצדדים. ובכן, לכל צד ישנם אינטרסים שונים בעסקה. החוזה בין שני הצדדים צריך לשקף את האינטרסים השונים בצורה מאוזנת. אך כאשר אין עורך דין מטעמכם החושב אך ורק על האינטרס שלכם, לעולם לא תוכלו להיות בטוחים. נסו לדמיין את התרחיש בו משהו ”יתפוצץ“ בחוזה. האם אתם יכולים לדמיין כי אותו עורך דין לענייני מקרקעין שערך את החוזה, יהיה גם זה שיעניק לכל אחד ייצוג משפטי? בוודאי שלא! אתם תמיד חייבים עורך דין מטעמכם בכל עסקת מקרקעין.

למשל אם מדובר ברכישת דירה מקבלן, אינכם יכולים להסתמך על עורך הדין של הקבלן. תפקידו של עו“ד הוא תמיד לדאוג לאינטרסים של זה המשלם את שכרו. לכן הסכם לרכישת דירה מקבלן שנערך על ידי עורך דין מטעמו, צפוי להיות מוטה לטובת הקבלן.

 איך לבחור עורך דין מקרקעין

איך לבחור עורך דין מקרקעין

להלן כמה נקודות חשובות בעת בחירת עו“ד מקרקעין

עורך דין בעל התמחות במקרקעין – עורכי דין יכולים להתמחות בתחומים שונים, ואף במספר תחומים. זהו יכול להיות עורך דין משפחה, עורך דין משפט מסחרי, רשלנות רפואית ועוד נושאים רבים. כל תחום משפטי קשור לחקיקה שונה ואינספור פסקי דין תקדימיים. לכן חשוב תמיד שעורך הדין יהיה בקיא בנושא הרלוונטי, כלומר עורך דין שהתמחה בתחום דיני מקרקעין.

ניסיון – המשפט ’אין חכם כבעל ניסיון‘ הוא אינו קלישאה. עורך דין ותיק הוא בעל ניסיון גדול יותר מעורך דין שזה עתה קיבל את הסמכתו. הוא התמודד בהצלחה עם אתגרים שונים ובסופו של דבר רכש ניסיון רב. למשל אם מחפשים עורך דין תמ“א 38, ברור שלא תרצו עורך דין שזהו הפרויקט הראשון שהוא מלווה. ניסיון הוא יתרון בכל תחום, וגם בתחום המשפטים.

הקפדה על פרטים וגישה יסודית – כאשר מחפשים עורך דין לענייני מקרקעין, כדאי להיפגש איתו ולשים לב לגישה שלו. אתם צריכים עורך דין ששם לב לכל הפרטים הקטנים. ישנם אנשים בעלי אופי כזה, וכאשר מדובר בעורך דין זהו יתרון משמעותי. כך תוכלו להיות בטוחים כי גם כאשר מדובר בחוזה של עשרות עמודים, עורך הדין בדק כל פרט וכל אות בהסכם.

כימיה אישית – אולי תקראו לזה כימיה אישית, ואולי תקראו לזה תחושת בטן. העניין הוא כזה, אם אתם רוכשים דירה חדשה או מבצעים עסקת נדל“ן בעלות של מאות אלפי שקלים, אתם צריכים לסמוך על עורך הדין. אתם צריכים להרגיש בטוחים כאשר עורך הדין אומר לכם שהעסקה הזו מסוכנת, או ההפך. לכן יש מקום גם לתחושות הבטן והכימיה האישית.

זמינות ויחס אישי – כאשר מחפשים עו“ד מקרקעין, אתם רוצים עורך דין שבאמת יהיה זמין עבורכם. לעתים ישנם עורכי דין שהתרגלו לעבוד עם לקוחות המשקיעים עשרות מיליוני שקלים. וכאשר פונה אליהם לקוח הזקוק לחוזה שכירות או רכישת דירה למשפחתו, הוא בדרך כלל מתקשה לעבור את המזכירה. אתם חייבים עורכי דין נדל“ן שאפשר תמיד לקבל מהם תשובות ומענה לכל שאלה.

עורך דין שמדבר בגובה העיניים – השפה המשפטית היא שפה גבוהה ומדוקדקת. לכל מילה בחוזה יש משמעות, ולא תמיד אנשים מבינים את בחירת המילים ומשמעותן. אבל כאשר אתם צריכים הסברים מעורך הדין, אינכם רוצים שפה משפטית. אתם רוצים עורך דין שיסביר לכם את הדברים בגובה העיניים. למשל אם עורך הדין רואה בהסכם סעיף בעייתי, מגיע לכם הסבר פשוט על הבעייתיות של הסעיף ודוגמאות למצבים שבהם זה יכול לפגוע בכם.

עורך דין לענייני מקרקעין

עורך דין לענייני מקרקעין

עכשיו שהבנתם איך לבחור עורך דין מקרקעין, אנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותיו של עורך דין ליאור מזרחי. עו“ד מזרחי הוא עורך דין מנוסה, בעל תואר ראשון בהצטיינות. יש לו ניסיון רב בדיני מקרקעין, והוא מתעסק גם בנושאים נוספים בתחום המשפט המסחרי, ליטגציה, עורך דין צוואות וירושות ועוד.

במשרדינו תוכלו לקבל יחס ושירות אישי. כל האנרגיות שלנו שמורות עבורכם. אנחנו מעניקים לכל אחד מעטפת שירותים משפטית המלווה אותו בכל סוג של עסקת נדל“ן: הסכמי קומבינציה, העברת דירה במתנה, הסכם פירוק שיתוף, התחדשות עירונית, רכישת דירה מיד שנייה ועוד.

עקבו אחר פרסומים מעניינים גם בפייסבוק.

 

עורך דין לענייני מקרקעין |  איך לבחור עורך דין מקרקעין

משרד עורכי דין נדלן

משרד עורכי דין נדל“ן

משרד עורכי דין נדל“ן, או משרד עורכי דין מקרקעין, הוא הכתובת לפנות אליה בכל סוגיה הקשורה לתחומי המקרקעין. בין אם אתם משפחה צעירה המעוניינת לרכוש

קרא עוד »
עורך דין נדל“ן

עורך דין נדל“ן

על מה אתם חושבים כאשר אתם שומעים את המושג עורך דין נדל“ן? אצל חלקנו זה מתקשר להסכמי שכירות של דירות ונכסים, אחרים אולי חושבים על

קרא עוד »
עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה

עורך דין להסכם הלוואה מסייע לאנשים לערוך הסכם הלוואה המעניק להם ביטחון, וזהו כמובן אינטרס של שני הצדדים. ברוב המקרים אנשים פונים לבנקים וגופי אשראי

קרא עוד »
הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה

הסכם הלוואה במשפחה יכול להיות הסכם הלוואה בין הורים לילדים, הסכם בין אחים או חברי משפחה אחרים. אך ישנם כמה דברים המייחדים הסכם הלוואה בין

קרא עוד »
המלצות

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן